Eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Yasmin

Blijf op de hoogte en volg Yasmin

10 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De eerste dag in Zuid-Afrika, een dag die heel spannend was aan het begin. Maar toen zagen we de mooie Tafelberg en de omgeving en we waren helemaal betoverd door het prachtige landschap. Later zijn we ook met Niels (de oom van Romy) gaan surfen in False Bay, een geweldige ervaring. Heb lekker veel water binnengekregen. Nu lekker een braai houden, heb al trek!

• 11 Juli 2015 - 11:28

Rob:

Hi Yaz,
    de start van je reis is al geweldig! Dat belooft wat voor de rest. Have fun, girl en houd ons, de jaloerse achterblijvers, maar lekker op de hoogte!

• 11 Juli 2015 - 13:09

Paulien:

Gaaf Yasmin, ik ga met veel plezier je blog volgen ;) Geniet ervan!

• 11 Juli 2015 - 16:29

Constance Luchters:

Veel plezier! Morgenvroeg een goede vlucht naar Port Elizabeth.