Jippie Japan - Reisverslagen van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu Jippie Japan - Reisverslagen van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu
Jippie Japan

Eindelijk ga ik het doen, een geweldige reis naar hetbprachtige Japan maken! Al jaren droom ik ervan en al jaren heb ik mijn ouders gezegd dat ik er een keer heen zou gaan en nu is het definitief, in Juli ga ik. Mijn examenreis. Ik ben heel erg benieuwd naar wat dit land allemaal te bieden heeft, de mensen, de cultuur, bezienswaardigheden, eten en de steden, dorpen en de natuur. Ik ga jullie in elk geval zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden.

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2017

Eerste dag; Woooow

13 Juli 2017

Groepsreis Japan 2017
Yasmin

Actief sinds 09 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5841

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 23 Juli 2017

Jippie Japan

09 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

Mijn reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: