Nog een paar uuurtjes - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu Nog een paar uuurtjes - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu

Nog een paar uuurtjes

Door: Yasmin Dix

Blijf op de hoogte en volg Yasmin

09 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

En dan is de dag eindelijk aangebroken.....IK GA NAAR ZUID-AFRIKA!!!
Heb er ongelooflijk veel zin in, maar ik kan me haast nog niet beseffen dat ik over een paar uurtjes al in het vliegtuig zit. Volgens mij ga ik zoveel mooie ervaringen opdoen tijdens deze reis, ik kan haast niet wachten!
Rond half 12/12 uur vertrek ik thuis en ga ik naar het vliegveld waar ik op Romy (mijn reismaatje) zal wachten en daarna zullen we ons samen gaan inchecken, langs de douane gaan en de reis tegemoet gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yasmin

Actief sinds 09 Mei 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5851

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 23 Juli 2017

Jippie Japan

09 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

Mijn reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: