Laatste week - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Yasmin Dix - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Yasmin

Blijf op de hoogte en volg Yasmin

29 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Ten eerste, sorry dat ik mijn blog een tijdje niet heb bijgewerkt, maar ik was zo moe de afgelopen dagen dat ik elke dag vroeg ben gaan slapen en er niet aan heb gedacht mijn blog bij te werken. Deze week zijn we 's maandags en 's dinsdags begonnen met het meehelpen bij het Human Dignity Centre, dit is een school voor de kinderen uit de aller armste gezinnen van het Walmer township. Hierbij mogen de kinderen gratis naar school toe op voorwaarde dat de ouders klusjes uitvoeren op de school. Ook is er een winkeltje in de school waar vrouwen zelfgemaakte spulletjes verkopen zoals armbandjes, poppetjes en kleedjes. Op deze school mochten we de kinderen helpen bij het maken van hun rekenopdrachten, de opdrachten nakijken met een rode pen en stickers en we hebben met zijn allen gesport. Vandaag zijn we naar het project Door of Hope gegaan, een weeshuis waar 30 kinderen wonen. Bij dit weeshuis hebben we gezellig met de kinderen gepraat en we hebben de tuin omgespit en er groenten in gezaaid. Nu zitten we gezellig met zijn allen te wachten op pizza, yum!

Tags: Reis,